Nieuweling Jan Brouwer vertoont zijn kunsten ;)

Zondag, 22 april 2018

De 2e wedstrijd van de competitie was de Jachthaven in Deventer het strijdtoneel waar de matadoren los konden gaan. De laatste weken werd er leuk gevangen, maar met het warme weer van de laatste week zou het wel eens kunnen dat de vis met 'vieze' spelletjes bezig was!

Dit bleek al snel want het was lastig om een visje te vangen. Her en der werd een voorntje gevangen, dus het was zoeken en schrapen geblazen. Dennis en Paul wisten aan de IJsselzijde toch de brasem te vinden en dat bleek aan die zijde het verschil te maken met de anderen.

Aan de voorzijde was het nieuweling Jan Brouwer, die zich sinds dit jaar bij onze vereniging heeft aangesloten, als enige goed te doen als het op de brasems aankomt. Zijn verre voerstek levert met regelmaat mooie vis op en zo loopt het verschil met de rest op. Uiteindelijk weet hij met een dikke 9 kilo te dag winnend af te sluiten. Ik zeg goed gedaan en hou vol....tot de volgende keer weer vissers