IJskoude ontmoeting Stentor en Deventer StreetFishing

Zondag, 18 maart 2018

Zondag 18 maart stond het interview met de Stentor gepland aan de waterkant bij het basiskanaal. Dat vissen populair is en vooral het streetfishen is ook bij de Stentor niet onopgemerkt gebleven. De Stentor bleek goed op de hoogte van alles wat over vissen gaat en wilde er een breder item aan wijden. Vooral ons Streetfishing evenement en de jonge doelgroep vissers waren een dankbaar gespreksonderwerp. Super om met ons eerste event in het verschiet zo in de publiciteit te komen.

Veel verder als een paar foto┬┤s en een kort interview kwamen we aan de waterkant niet, want met een gevoeltemperatuur van dik 10 graden onder nul was het echt niet te doen.

We werden dan ook al snel uitgenodigd om onder het genot van een lekker kopje koffie verder te kletsen op het kantoor van de Stentor. De verhalen schoten over tafel en het notitieblok was dan ook snel vol. Erg leuk om te doen en om zo de vereniging in de spotlight te kunnen zetten.

Wanneer het artikel exact geplaatst wordt horen we nog maar deze update wilden we jullie niet onthouden.

Thight lines,

Roofvisafdeling De Stokvissen